KITAP

Şu Hortumlu Dünyada Fil Yalnız Bir Hayvandır

36 saat içinde kitabınızı iki kere okudum. Okurken sürekli gözlerim doluydu. Kitabı ikinci kez bitirdiğimde hayatımla ilgili radikal kararlar aldım. Sayenizde hayatımın en keyifli otobüs yolculuğunu yaptım."İlknur İşçiAlternatif Eğitim Danışmanlık Hizmetleri Eğitim Müdürü

"Okumamı tavsiye ettikleri kişisel gelişim kitapları beni hem okumaktan hem de kişisel gelişimimi tamamlamaktan uzaklaştırmıştı.Örnekleri yabancı yabancı isimlerle doluydu, çoğuda çeviriydi zaten. Kitabınızı bir arkadaşım verdi, ayıp olmasın diye aldım. Çok güzeldi, gerçekten çok güzeldi. Hatta biliyor musunuz bir yıldır takmadığım gözlüklerimi takmaya başladım.Hesna Bulut

"Lütfen kitabın üzerine bir uyarı yazın, 'Evde okunmalıdır' diye. Kitap yüzünden metro'da ineceğim durağı kaçırdım."Duygu Durak

"Yirmidört yaşındayım hiçbir kitabı 50 sayfadan fazla okumamıştım. Kitabınızı aldım, elimden bıramadım. Bittiğinde gece'nin ikibuçuğuydu. Harika bir kitap."Orçun Yıldıran

Keyifle okunacak kitaplardan ... BEN :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

TÜRK / the TURK